Daca nu lucrati la hostway, nu luati in seama

De cand ne-am mutat, noua noastra gazda noastra tine mortis sa fie tinta sesizarilor noastre. Mai nimic nu functioneaza bine in noua casuta… 🙁 Incep sa regret pasul facut.

Aceasta este o postare programata, tocmai pentru ca am nevoie da testez aceasta functionalitate. In afara de asta mai trebuie rezolvate urmatoarele probleme:

– comentariile ( de fapt asocierea numelui de utilizator cu e-mailul)

– pingurile primite, care functioneaza cu din doi in doi

– auto-pingurile (linkul catre articole din cadrul blogului meu)

– pingurile trimise care se pare ca sunt pe calea cea buna spre rezolvare

– accesul vizitatorilor pe site ( se primesc mesaje gen – connection time bla,bla, bla)

… de editarea CSS nici nu am mai indraznit sa le spun

Am incercat sa fiu rezonabila si nu am insistat prea mult cu reclamatiile, desi aveam motive intemeiate. Le-am acordat prezumptia noului care trebuie pus pe roate… insa totusi se presupune ca atunci cand incepi sa vinzi ceva, te bazezi pe un minim (decent) de functionalitate. Cele enumerate mai sus, mie imi par a se incadra in limita decentei. Nu sunt?

Cel mai tare ma deranjeaza faptul ca nu primesc nici un raspuns concret: e bun si ceva de genu’ „toanto, ai gresit aia!” … cu detalierea a ceea ce inseamna „aia”, pentru a ma asigura ca nu patesc la fel pe viitor. Explicatii detaliate nu am primit nici atunci cand mi-au suspendat site-ul, ce sa mai zic de sesizari… Oare oamenii aceia, nu sunt constineti ca eu platesc pentru serviciul lor??

Ma mai enerveaza la culme faptul ca, efectueaza teste online fara sa ma anunte, postand articole sau comentarii, fara sa dezactiveze newsletterul sau sa verifice abonarile la comentariile articolului respectiv.

Bloggareala mea incepe sa prinda contur de cosmar…. Sper doar ca se va finaliza curand. 🙂

PS: ca sa raman in acelasi registru, am observat ca si Alexandreasca are probleme cu blogul… 🙁 Asta sa fie noul trend??

Articole pe aceeasi tema

26 de comentarii

  1. Sunt de parere ca nu ar trebui sa se ajunga la sesizari reclamatii si alte chestii ca totul sa mearga bine. Am intampinat o problema iar de 24 de ore le-am trimis mail si nici pana acum nu mi-au raspuns. Nu cer nimic altceva decat sa fiu respectat.

    1. @Lucian, te respectam si respectam pe fiecare client in parte. Mai mult de atat, lucram in acest moment pentru a rezolva probleme cu care te confrunti pentru WP Stats si nu numai. Din pacate nu sunt probleme standard, iar tinand cont de numarul de plugin-uri pe care ti le-ai instalat tu testele dureaza ceva. Exista plugin-uri dezvoltare pentru WordPress pe care programatorii nu le-au facut tocmai corect si de aceea de multe ori apar probleme de incompatibilitate. De exemplu, WP Stats functioneaza foarte bine pe orice blog Blogway, insa, in cazul blog-ului tau, cel mai probabil intra in conflict cu ceva. Lucram la a gasi cauza si cu siguranta vom gasi si solutia si totul va fi bine in final. Speram sa ne intelegi si sa avem si sprijinul tau in a rezolva aceasta situatie.

      1. @Mihail @ Blogway, cavalerul salvator! 🙂 … din pacate nu intotdeauna cei cu probleme ajung sa posteze un comment la articole la ale carui comentarii esti (probabil) abonat. 🙂 Ar fi foarte frumos din partea colegilor tai de la tehnic sa trimita un status al problemei intalnite in cateva ore de la semnalarea acesteia – pana atunci au timp sa descopere ca trebuie facute teste sau ce mai trebuie sa faca ei acolo. Chiar ar fi frumos sa nu stai mai mult de 3-4 ore fara o rezolutie… plin de nervi ca nimeni nu ti-a luat in seama sesizarea, caci asta este primul gand pe care il are orice utilizator in momentul in care vede cum se scurg orele sau zilele si problema nu e rezolvata si nici nu a fost contactat de nimeni sa i se explice situatia.
        Credeam ca problemele avute pana acum si „reclamatiile” pe care le-ati primit de la clienti v-au fost invatatura de minte si ca veti arata clientului mai multa consideratie. Poate ca nu ar strica sa instaurati o procedura de cusomer-care care sa prevada exact timpii de raspuns pentru sesizari. Eu zic ca un termen de 3-4 ore pentru un raspuns (nu pentru rezolvare) este mai mult decat rezonabil… ah, si ar trebui sa aveti undeva o rubrica de sugestii si reclamatii, ca poate asa, veti apleca mai usor urechea la doleantele clientilor…. in plus, nu trebuie exclusa posibilitatea ca poate vor aparea si idei bune. 🙂 … sau nu-i bine sa vada toata lumea nemultumirile clientilor? 😛

        1. @g.cojocaru, Da, asa este, nu e tocmai cel mai usor si de multe ori nu aflu prea repede sau chiar deloc.
          Nici nu prea stiu ce sa spun. In principiu tu ai dreptate (si teoretic nu ar trebui sa mai comentez), doar ca de multe ori sunt foarte multe probleme raportate in acelasi timp si pur si simplu nu se poate sa se raspunda in acest interval. Deasemenea, orice client suna la serviciul de suport, i se raspunde. Stiu ca nu e un serviciu gratuit gen *222, insa chiar cred ca ar trebui ca si clientii la un moment dat sa isi investeasca energia in a suna direct unde este problema decat sa isi verse nervii in tweets, status-uri pe facebook sau post-uri pe blog. Si imi permit sa spun aceste lucruri din perspectiva mea de client (nu doar al Hostway ci si alte servicii si produse). Da, eu sun cand am o problema sau nelamurire. Merge cel mai repede.

          Despre rubrica, da, e cumva cu dus si intors. Ne-am mai gandit in trecut sa o facem, insa mai tine si de resurse. Deocamdata investim tot ce putem in dezvoltarea produsului si cand mai reusim, mai publicam cate un tutorial pe http://blog.blogway.ro.

          Multumesc pentru idei!

          1. @Mihail @ Blogway, fara suparare, dar si in practica trebuia sa fi tacut! Clientul suna la voi… DEGEABA, va da mailuri DEGEABA …. stii bine ca eu am ajuns sa scriu pe blog despre probleme dupa ce nu reuseam sa aflu nimic nici telefonic nici in scris!!!
            Poate in alte cazuri merge sa suni sa te lamuresti cu furnizorul, dar voi nu sunteti acel caz fericit. Pacat… credeam ca ar fi trebuit sa invatati!!!!
            Daca nu ai fi aparut tu pe fir, poate nici in ziua de astazi nu as fi stiut ce se intampla cu blogul meu… si remedierea la mine a durat aproape o saptamana de cand ati ainceput sa lucrati… ca o saptamana si ceva au curs sesizarile. Zau ca asta nu este o atitudine normala fata de client. Nu vreau sa aud comentarii despre tarif… ca voi l-ati stabilit pe ala, noi -clientii – doar l-am achitat si ne asteptam sa beneficiem de el. Cand nu se poate ascest lucru avem dreptul sa stim de ce si pentru cat timp.
            Dupa rzolvarea problemelor mele, v-am recomandat tuturor celor care doreau un blog, povestind cum ati reusit sa va schimbati miraculos atitudinea fata de client si cat de dedicati sunteti dezvoltarii platformei si remedierii problemelor!!! Zi-mi, te rog, ca nu am mintit… nici macar partial!!!
            Pe bune ca nu ma asteptam la acest raspuns din partea ta… parca nu esti constient de ograda proprie……..

  2. De curand mi-am facut si eu cont pe Blogway si sunt foarte nemultumit de ei. Serverul merge extrem de greu, imi ia o foarte mult timp sa fac o modificare cat ar fi ea de mica si la intrebari si nelamuriri raspund greu si nu zic nimic concret. Se pare ca am facut o greseala imensa sa cumpar cartela de la ei. O pierdere de timp si de bani. Nu recomand nimanui Blogway.

    1. @Lucian, imi pare rau ca ai in continuare probleme cu ei. La mine au reusit sa le rezolve pe toate, si in plus ori de cate ori a mai aparut cate ceva au rezolvat foarte rapid. Deja am aproape doua luni in care nu am mai avut nevoie de suport. Sper sa o tina tot asa.
      Poate daca insisti un pic, vei avea sorti de izbanda…. ce-i drept, nici in cazul meu nu s-au miscat repede din prima (primele sesizari)

  3. pai eu va dau un mic mare sfat: atat timp cat pastrati tipul acesta de tema, atat de multe badge-uri de pe la toate site-urile de rank o sa va pice blogul mai ceva decat bravele noastre tractoare MIG 21. Fiecare imagine necesita un anumit timp de incarcare dintr-o sursa externa. Pana gaseste browserul imaginile respective, el ia pagina ca neincarcata complet, chiar daca voua va apare articolul… asa ca lasati pe servere cereri de incarcare si da chix blogul vostru (e o chestie cu DNS-uri, bag in mana in foc ca nu m-ai intelege daca ti-as explica cum functioneaza). De asta eu recomand un un blog clean, elegant si cat mai accesibil din punct de vedere al interfetei. Datacenter-ul celor de la hostway romania nu e chiar atat de mare incat sa mearga totul ireprosabil (sa aiba multiple masini de rezerva, sa aipa multi acces etc…)

    Si inca o mica chestie… WordPress nu mai permite sa iti faci ping in propriul tau blog… pe langa faptul ca e inutil din punct de vedere al cautarilor e periculos pentru baza de date (potential foarte mare de a-ti da baza de date peste cap)

    Eroarea 101 are urmatoarele cauze (mari, late si frecvente):
    1) o conexiune extrem de lenta la internet (ca exemplu conexiunile Broadband de la Vodafone, Orange etc – atunci cand ti-ai consumat deja traficul alocat)
    2) Va ziceam adineaori cam cum se incarca site-ul…

    Aceasta eroare are urmatoarea semnificatie: am gasit blogul, a inceput transferul, dar se transfera atat de incet incat mi-ar lua milenii pana pot afisa ceva, asa ca l-am inchis (Cam asta ar spune browserul). Daca ar fi fost cazut blogul, atunci primeati eroarea 404 sau 500…

    Dar deja sunt prea multe explicatii tehnice in acest comentariu. Daca e urgent urgent si va puteti loga in CP, mail me in caz ca nu primiti raspuns in timp util de la blogway

    1. @Andrei Dumbravă, merci frumos pentru timpul pe care mi l-ai alocat. Ai dreptate nu inteleg mare lucru… insa finnd femeie, ma bazez mai mult pe aspect decat pe functionalitate. Nu pot renunta la tema aceasta … una simpla nu ma reprezinta. Imi trebuie, floricele, fundulite… chesti d’astea pe care voi nu le intelegeti. 😀 Asta este cauza pentru care voi barbatii tindeti mai mult decat femeile spre tehnica… creati (dezvoltati) pentru a ne satisface dorintele. 🙂
      Se poate si fara masina de spalat rufe, insa s-a inventat pentru a usura munca femeilor (in general)… la fel si masinile de spalat vase… trebuie sa ne protejeze mainile. 😀 Se poate trai si fara, insa e mai bine cu… 🙂 Cam la fel e si cu tema.
      In octombrie, cand am parasit WP, inca mai functionau linkurile interne… si am presupus ca trebuie sa functioneze si aici.
      legat de badge-uri … in wp aveam mai multe si nu am avut probleme…
      Important e ca acum s-au rezolvat toate problemele!!
      Multumesc pentru „oferta” … sper sa nu fie nevoie sa apelez la ea. 😉

  4. Am inclus un link care voi intr-un articol, dar vad ca nu apare pingul. Mai incercam. Mie imi place foarte mult platforma Wp, dupa ce reyolva cu setarile cu siguranta o sa va descurcati foarte usor. Eu am avut norocul sa am un specialist in familie, asa ca nu am trecut prin ce treceti voi. Eu una am rabdare pana rezolvati toate bug-urile 🙂

    1. @Simona, multumesc mult de tot. … pingul tot nu e. nici in spam nici in alta parte. 🙁 Sper din suflet sa se rezolve repede lucrurile. Si eu tot din wp am plecat pe cont propriu.. adica pe cont blogway… pe platforma free nu aveam asa mari probleme, si in plus cei de la suport de acolo chiar erau operativi. Sper sa renunte blogway la serviciul tipic romanesc si sa inceapa sa ii adauge calitate…. nu de alta, dar specialist in familie nu am de unde sa iau. 😉

  5. de aseară mă zbat să dau un comentariu la voi, să pinguiesc un articol şi nu văd niciun rezultat. asta doar în momentele în care se încarcă site-ul. sper ca de data asta să funcţioneze

  6. Buna seara. Noi am primit ping de la acest articol pe blog.blogway.ro. Restul de probleme le-am trimis mai departe la colegii de la suport, care au si restul de mesaje de la dvs. Multumim pentru sesizari pentru ca ne ajuta sa le rezolvam (multa lume nu ne spune de ele).

    1. @Mihail @ Blogway, merci pentru feedback. Ar fi ideal daca si colegii tai de la suport ti-ar urma exemplul. … Nici pana la aceasta ora nu s-au obosit sa imi scrie ceva sau sa ma contacteze telefonic. Pot sa imi spuna ca mai dureaza 5 ani… dar sa imi spuna CEVA!!! 🙁 La capitolul politete, stati foarte bine, la capitolul feedback pentru client sunteti slabi. tare slabi.

      Sper din suflet sa se remedieze cat mai repede aceste probleme, din care cea mai arzatoare este cea cu accesarea blogului. La fel sper sa invete colegii tai ce inseamna feedback, si sa aplice invatatura.

      1. @g.cojocaru, Imi cer scuze si in numele colegilor mei pentru ca nu ati primit nici un raspuns pana acum. E drept ca preferam cateodata sa raspundem doar cand avem si ceva bun de transmis, iar acum intelegem ca atata vreme cat un client un primeste nici o veste, nu are cum sa stie ca noi facem ceva pentru el. Inca o data, multumim pentru feedback-ul atat de valoros! Vorbesc chiar acum cu colegii mei ca sa va trimita un email cu starea actuala a solutionarilor.

        O zi buna si speram si noi sa invatam si sa ajungem sa dezvoltam un Blogway cat mai stabil si cu un serviciu de suport pe masura.

        1. @Mihail @ Blogway, sper si eu sa invatati mai repede, dar nu pe banii mei! Este inadmisibil ca nici pana ACUM sa nu primesc nici un feedback de la colegii dvs, ale caror teste nu fac altceva decat sa inrautateasca situatia cu accesul…. de ieri de la pranz ma chinui eu sa-mi accesez blogul, si nimic….

  7. runda 4:
    ma capiaza urmatorul mesaj Eroare 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Eroare necunoscută.
    Imi apare aproape de fiecare data cand incerc sa incarc o noua pagina, atat din blog cat si din CP

  8. runda 3:
    de rau: articolul acesta NU a ajuns pe toate blogurile, insa http://www.cojocarii.ro/2010/10/19/mamipedia/ , pe care l-am scris dupa acesta, a fost publicat pe ZTB. Oare din cauza ca acest articol a fost programat si celalat nu??

    de rau: nu am primit inca pingul pentru articolul Mamipedia de la ZTB

    de rau: pingul meu catre blogul gazdei tot nu a ajuns

    de rau: pingurile interne tot nu frunctioneaza

    … nimic de bine runda asta…. 🙁

  9. Offff..eu abia te pot citi de cateva zile.Erori peste eori , plus ca merge fffff greu pagina :(.Postarile noi le primesc de vreo 3 4 ori , si cu mult mai tarziu decat in timp real.Vezi ce faci sa rezolvi , vrem sa citim ….
    Pup

  10. runda 1:
    de bine: merg postarile programate si am reusit sa trimit ping in WP
    de rau: pinguri, intern in blog inca nu… si nici la blogul gazdei.